Loading...
GRATIS FRAGT OVER HELE DANMARK

Åbningstider fra 9 til 17. Frit leveret i hele landet med standardforsendelse. Forventet levering indenfor 15 - 20 dage fra ordredato. Leveringen håndteres af DB Schenker - Notifikation pr telefon ved afsendelse.

Retur og Refusion

RETURNEREDE VARER

DELEKS godkender anmodninger om returneringer for klager så vel som ikke-defekte varer. Det er muligt at bede om en retur inden for 30 dage under disse vilkår: besiddelse af kvittering eller faktura; produktet er i ubrudt forpakning og i perfekt stand. 

Kunden kan bede om en voucher til andre køb eller en tilbagebetaling. I begge situationer vil beløbet blive fratrukket fra de faktiske fragtudgifter, som Deleks havde, da varerne blev sendt for første gang (bevis på transportudgifter kan efterspørges fra den 10. dag i måneden efter den dag, den købte vare blev sendt). 

Kunden kan også bede om, at Deleks henter produkterne. Disse udgifter ved afhentning vil også blive fratrukket fra den totale refundering. For at på forhånd få et tilbud på transportudgifter, kontaktes Deleks på telefon 004578768338 eller direkte på e-mail post@deleks.com

Download PDF



RETURNERING AF ONLINEKØB 

Returen for produktet skal håndteres af et fragtfirma og sendes til DELEKS’ lager. For at bede om en retur skal du kontakte os via e-mail (post@deleks.com) og angive ordrenummeret og anledningen til returen. 

Forsendelsesomkostninger betales af kunden. 

RETUR AF ET DEFEKT PRODUKT

Hvis en vare er defekt, vil DELEKS tilbyde den krævede hjælp og tilbyde en mulig reparation eller byte af samme produkt. Returnering af en defekt vare gøres inden for 2 år for konsumenter og inden for 1 år for industrikunder med gyldigt CVR-nummer ved at kontakte (post@deleks.com).

DELEKS vil dække fragtomkostninger. 

Juridisk garanti for konsumenter

I overensstemmelse med lovbestemmelsen 206/2005(“konsumentkodeks”) er alle produkter til salg på websiden dækket af den juridiske garanti til fordel for kunden i tilfælde af manglende konformitet. 

Den manglende konformitet af produktet som opstår inden for 24 måneder efter levering skal rapporteres af kunden inden for 2 måneder efter, at det er blevet opdaget. 

I tilfælde af manglende konformitet kan kunden bede DELEKS om at alternativt og uden beregning:

- reparation eller erstatning af den købte vare 

- et afslag i prisen på den købte vare 

- opsigelse af købsaftalen.

Når produktets defekt er blevet bekræftet, vil brugerens løsningsforslag blive tilbudt, medmindre forslaget er objektivt umuligt eller urimeligt besværligt; i overensstemmelse med artikel 130 i Forbrugerkodeks. 

For at benytte denne rettighed kan brugeren sende rapporten via mail til (post@deleks.com).

Juridisk garanti for industrikunder

Det skal noteres, at angående garantien for defekte produkter er industrikunder omfattet af alle rettigheder i artikel 1490 og de følgende i Civilkodeks som giver en juridisk garanti på 12 måneder. 

Specifikt kan industrikunder håndhæve garantien forudsat, at de indrapporterer produktets defekter indenfor 8 dage efter, at de blevet opmærksomme på det og inden udløbet af et år fra produktets leveringsdato. 

For at bruge den juridiske garanti kan industrikunder sende rapporten via e-mail til (post@deleks.com).

TILBAGEBETALING

Hvis en kunde at få pengene tilbage for returnering af et ikke-defekt produkt, er det kun beløbet for prisen på varen der vil blive tilbagebetalt. Enhver omkostning for indpakning, fragt og ekstra services er derfor ekskluderet fra tilbagebetaling. For online køb vil tilbagebetaling ske på samme måde som betalingen blev gjort på ved købet.