Loading...
GRATIS FRAGT OVER HELE DANMARK

Åbningstider fra 9 til 17. Frit leveret i hele landet med standardforsendelse. Forventet levering indenfor 15 - 20 dage fra ordredato. Leveringen håndteres af DB Schenker - Notifikation pr telefon ved afsendelse.

Fragt

EKSPRESLEVERING

Alle ordrer bliver overleveret til leverandørerne DB Schenker, ALPI så vel TNT eller DHL som leverer på normale arbejdsdage. De nævnte partner vil meddele inden levering.

FORBEREDELSESMETODER FOR VARER

Varer fæstnes med remme på paller og pakkes med hvid film og tape med teksten DELEKS.

SHIPPING OG LEVERINGSMETODE 

På dagen for afsendelse af pallen fra DELEKS’ lagre vil en af vores operatører meddele kunden via telefon og hvis ikke kunden svarer, via e-mail: den informerede kan anmode om udsættelse af leverings hvis det er nødvendigt. 

Levering foregår på gaden, og hvis det er nødvendigt, kan man bede om levering med løftebagsmæk hvis det behøves for at laste fragten af, hvilket angives ved meddelelse om levering. 

Hvis leverandøren ikke har en lastbil med løftebagsmæk. kan kunden nægte at tage imod leveringen og kræve at leverandøren kommer tilbage igen med passende anordning for at kunne laste af på Jorden. I denne situation er det vigtigt at umiddelbart informere DELEKS via e-mail på post@deleks.com. I tilfælde af dette er det muligt, at der kan forekomme et par dages forsinkelse på det andet forsøg på grund af den interne håndtering hos fragtfirmaet for at organisere en ny levering med et korrekt transportmiddel. Vi anbefaler, at du kontakter os for bekræftelse af muligheden for at få leveret med løftebagsmæk. 

LEVERINGSFORSØG 

Hvis kunden ikke er i stand til at tage imod leverancen og ikke kan findes af leverandøren vil han eller hun efterlade en besked om forsøgt levering (en lap i postkassen eller klistermærke på klokken) og levere næste dag. Hvis det leveringsforsøg heller ikke lykkes, vil kunden blive kontaktet af personale fra DELEKS for at arrangere en ny levering. 

Hvis det fjerde leveringsforsøg også mislykkes, vil produktet automatisk blive sendt retur til DELEKS’ lager med efterfølgende annullering af ordren og refundering til kunden ud fra den valgte betalingsmetode. Hvis det kan bekræftes, at kundes har ansvar for at varen ikke kunne leveres, forbeholder DELEKS sig retten til at fakturere kunden for transport, retur og omkostninger for opbevaring som leverandøren har pålagt. 

LEVERINGSTIDER 

Den forventede leveringstid via vores samarbejdspartnere er 10 arbejdsdage. 

BESKADIGEDE VARER ELLER MANGLENDE DELE TS

Case 1: varer er blevet leveret med tydeligt transportskader. 

I tilfælde af at have modtaget beskadiget gods: 

Fotografer den beskadigede pakke ved siden af lastbilen. 

Fotografer de beskadigede dele. 

Få det på skrift, at leverandøren har underskrevet: “underlagt kontrol er varerne tydeligt skadede”

Fotografer den førnævnte fragtseddel. 

Indrapporter umiddelbart skaden til DELEKS vie e-mail (post@deleks.com) med en kort og så detaljeret som mulig beskrivelse af episode og vedhæft de relaterede billeder som nævnt foroven. 

Case 2: ingen skader, men pakken er åben

I tilfælde af modtagelse af varer med åbnede eller manglende forpakninger, fotografer umiddelbart pallen nær leverandørens bi log foretag en inspektion af varerne med det samme. 

Hvis en eller flere dele mangler: 

Fotografer detaljerne af en sådan åbnet eller manglende forpakning. 

Få det på skrift, at leverandøren har underskrevet: “underlagt kontrol, varer med åben forpakning og manglende dele.”

Fotografer den førnævnte fragtseddel.

Indrapporter umiddelbart skaden til DELEKS vie e-mail (post@deleks.com) med en kort og så detaljeret som muligt beskrivelse af episode og vedhæft de relaterede billeder som nævnt foroven.