GRATIS FRAGT OVER HELE DANMARK

Åbningstider fra 9 til 17. Frit leveret i hele landet med standardforsendelse.

Fragt

GENEREL BESKRIVELSE

Du modtager et email med en opsumering af din ordre til din registrerede email adresse.
Vi overdrager vores leverancer til omhyggeligt udvalgte kurerer som DPD, DHL, SCHENKER, TNT og
ALPI WORLD.

DELEKS®s forbereder de bestilte varer og leverer de med kurer. Dine varer placeres oven på en træpall for at beskyttes under transport. Vores produkter er plastindpakket eller anbragt i papkasser (hvis vi leverer tilbehør og reservedele) for at forhindre beskadigelse af maling og stødskader under forsendelsen.

Før vi sender din ordre, vil en DELEKS®  medarbejder kontakte dig for at underrette dig om
forsendelsen og afklare omkring levering for at forhindre manglende levering ved at der ikke er
nogen tilstede på adressen grundet ubevidsthed om ankomst .
Vi anbefaler, at du ved modtagelse signerer for modtagelsen med "med forbehold". Dette da
eventuelle skader på varerne der opdages bagefter, ikke kan betragtes som gyldige uden denne bestemmelse i henhold til fragt selskaberners forsikring.

Levering udføres i løbet af faste arbejdsdage. (Mandag til fredag).

Når dine varer leveres med kurer, anbefaler vi stærkt at kontrollere:
• at antallet af leverede pakker svarer til dem, der er angivet på fragtbrevet (leveret med kurer)
• at der ikke er nogen ændring eller tegn på skade på den eksterne emballage. Emballagen skal være intakt og må ikke være beskadiget, blive våd eller ændret
• at pakkerne ikke er tomme, og at pakkenes vægt ikke er lettere end forventet
• at de materialer, der bruges til at lukke emballagen (tape eller plastbånd) ikke er blevet beskadiget eller ændret på nogen måde
• at pakkenes størrelse, etiketterne og typeskiltet svarer til den købte vare.
Varer accepteret som "med forbehold" sammen med din underskrift giver dig ret til yderligere
kontrol af modtagne varer og i tilfælde af eventuelle skader, giver du os straks besked.

Eventuelle ydre skader, manglende overensstemmelse i antal kolli eller indikationer skal straks indberettes til kureren og registreres skriftligt på kurerens leveringsnota. Du skal også underrette DELEKS® om problemet vedrørende levering inden for 2 dage fra leveringsdatoen.
Hvis det ikke er muligt at kontrollere pakken på leveringstidspunktet, anbefaler vi, at du
underskriver med "med forbehold" på leveringsnotaen.
Når du først har underskrevet kurerens dokumenter (leveringsnota) med kun din underskrift, vil du ikke være i stand til at bestride nogen af de ydre egenskaber ved de leverede varer.


SÅDAN RAPPORTERER DU ET PROBLEM
Hvis du har brug for at rapportere til DELEKS® om et eller andet problem i forbindelse med leveringen eller til korrespondancen eller fuldstændigheden af de modtagne varer på leveringstidspunktet, bedes du kontakte os på en af følgende måder:

Email: post@deleks.com
Ved at klikke på knappen "Kontakt os"
Ved brev til:
DELEKS Srl
Via Industriale, 23
25028 - Verolanuova (BS) 
Italy



Eventuelle ydre skader, manglende overensstemmelse i antal kolli eller indikationer skal straks
indberettes til kureren og fremsendes skriftligt på kurerens leveringsnota.
Du skal også underrette DELEKS® omkring problemet inden for 2 arbejdsdage fra leveringsdatoen.
Eventuelle skader på pakken, der blev fundet efter levering af varer, skal anmeldes til DELEKS® inden for 8 arbejdsdage efter dets opdagelse.

Alle leverancer er dækket af en forsikring, der kun aktiveres, hvis modtageren har meddelt
kureren ved at skrive "med forbehold" på kurerens leveringskode.


ONLINE DISPUTE RESOLUTION
Europa-Kommissionen har oprettet en online platform, der giver et alternativt
tvistbilæggelsesværktøj: Dette værktøj kan bruges af den europæiske forbruger til udenretslig
løsning af enhver tvist vedrørende kontrakter om salg af varer og tjenesteydelser, der er fastsat i netværket og / eller hidrørende fra det samme.
Hvis brugeren er en forbruger, der er etableret i Europa, kan han derfor bruge denne platform til at løse enhver tvist som følge af online-kontrakten, der er fastsat på denne side:
Den europæiske ODR-platform er tilgængelig på følgende link: https://webgate.ec.europa.eu/odr

Hvis den kompetente myndighed for civilretlige tvister skal ankes, såfremt brugeren er en
forbruger, dvs. en privatperson, der handler uden formål med virksomhedens udøvelse eller hans erhvervsmæssige virksomhed, er det uundgåelige juridiske territori af dommeren af Forbrugerens bopæl eller hjemsted, hvis de er beliggende på Danmarks område.

 

LEVERINGSINKELSER

Du kan sende os din klage over forsinket levering inden for 6 dage fra datoen for forventet levering, eller, hvis varerne blev leveret, fra datoen for modtagelsen.
Klager skal indeholde beskrivelse af objektet og årsagen til klagen.
Hvis levering ikke er gennemført på en rettidig og foreskrevet måde, vil vi efter en ordentlig kontrol tage ansvar for indsamling af varer og fuld refusion.
Restitutionen udstedes på en af følgende måder:
- via bankoverførsel, hvis betalingen blev foretaget ved bankoverførsel
- Kreditkort refusion, hvis betalingen blev foretaget med kreditkort
- til din PayPal-konto, hvis betalingen blev foretaget via PayPal.
Du har mulighed for at annullere din bestilling til enhver tid inden afsendelsen (inden varerne er klar til afsendelse). Virksomheden er ikke ansvarlig for kundens eventuelle yderligere udgifter i forbindelse med forsinket levering af varer, såsom indlejning af maskiner eller tabt indtægt på grund af en tabt kontrakt.

 

FORENDELSE & LEVERINGSTID

Leveringstiden varierer afhængigt af den valgte betalingsmetode, typen af købt produkt,
ordreudførelsestiden, tilgængeligheden af det valgte produkt og destinationen.
Hvis du vælger at sende en overførsel, kan det tage op til 5 arbejdsdage for DELEKS® at modtage
midlerne.
Hvis du betaler via PayPal, er betalingen øjeblikkelig. Hvis du betaler med kreditkort, tager
bekræftelsestiden op til 2 dage. Overvej venligst dette, når du bestiller.
- Tilbehør og reservedele sendes samme eller næste dag bestillingen er bekræftet, med
ekspres kurer. Forventet leveringstid til din destination vil blive meddelt.
- Landbrugsudstyr og landbrugsmaskiner, afsendt på pall, kræver forberedelse og tilpasning
baseret på kundens ønsker. Det vil tage fra 3 til 5 arbejdsdage at klargøre din ordre +
kurers leveringstid, hvilket afhænger af destinationen og afsendelsesdagen. Nogle ting,
som f.eks. Landbrugs anhængere, skovkraner og rotorklippere, kan kræve nogle dage
længre forberedelsestid.

Når varerne er klar til afsendelse, vil DELEKS® informere dig og informere dig om den forventede
leveringstid.
Vær venligst opmærksom på, at der i nogle perioder af året (juli-august og december) kan
forekomme forsinkelser på grund af ferie. Større forsendelsesforsinkelser kan ske mellem 20/07 og 31/08 og mellem 20/12 og 10/01.
Vi vil gerne gøre dig opmærksom på, at forberedelsen af varer i april, maj og juni kan tage længere tid på grund af højsesong. Vi anbefaler dig at bestille i god tid for at undgå forsinkelser i løbet af disse måneder.

Verifikation af kortets ægthed:
Undtagelser er ordrer, hvor DELEKS®s forbeholder sig retten til at "godkende" ved en relevante bank - en tjekk, der bekræfter det faktiske ejerskab af kreditkortet.
I tilfælde ved verifikation af kortets ægthed, vil DELEKS® underrette om dette via e-mail.

Normalt kræver verifikationen:
- 24 timer for ordrer lavet med Visa og Mastercard kreditkort
- 2 arbejdsdage for ordrer lavet med American Express kreditkort for beløb over € 400,00.
For forudbestillede produkter, som ikke var på lager under bestilling, betragtes den første
forberedelsesdag som den dag, hvor produkterne bliver tilgængelige igen.

phone wp mail